x تبلیغات
tehranservic

نصاب کولر گازی

 امروزه یکی از وسایل ضروری که باید داخل هر خانه ای باشد، سیستم سرمایشی است. از میان انواع کولر ها به صرفه ترین شان، کولر گازی می باشد که هزینه نگه داری کمتری دارد و اصلا آب مصرف نمیکند. حتی با پیشرفت تکنولوژی کولر گازی های جدید به بازار آمده اند که مصرف برق آنها بسیار کم می باشد تا جایی که برخی از مدل های کولر گازی با برق شهری تغذیه می شوند که میتوان به پریز برق منزل آنها را وصل کرد.
در این مقاله میخواهیم ویژگی های یک نصاب کولر گازی را به شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.
در خرید کولر گازی شما میتوانید از بین 4 مدل زیر یکی که بیشترین تناسب از نظر سرمایش ،متراژ ، نوع کاربری را دارد انتخاب کنید:

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی اجنرال

 همه چیز درباره کولر گازی پر طرفدار اجنرال:

امروزه برند اجنرال در صنعت تهویه ایران از جمله برندهای بسیار پرطرفدار و پر فروش میباشد.کولر گازی اجنرال ساخت کشور ژاپن است. اما زمانی که قصد خرید آن را پیدا کنید، خواهید دید که روی آن نوشته شده که ساخت کشور تایلند هست. شاید در ابتدا تصور کنید که این مدل تقلبی است. اما اصلا اینطور نیست. یکی از مراکز تحقیقات مهم شرکت اجنرال در تایلند قرار گرفته و تمام کولرهای گازی آن در این کشور اسمبل می‌شوند. در اصل تمام قطعات کولرگازی اجنرال در کشور ژاپن ساخته شده و مونتاژ یا همان اسمبل آن در کشور تایلند انجام می‌شود تا هزینه تولید کاهش پیدا کند.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج وایلانت

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج وایلانت میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج وایلانت سرویس پکیج وایلانت در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج وایلانت شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج وایلانت با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج وایلانت را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های وایلانت می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج وایلانت شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود

ادامه مطلب

تعمیر پکیج بوش

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج بوش میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج بوش سرویس پکیج بوش در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج بوش شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج بوش با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج بوش را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های بوش می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج بوش شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی سامسونگ

  

یکی از برند های معروف در کولر گازی برند سامسونگ است،که از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخورداست.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی سامسونگ بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند سامسونگ ساخت کدام کشور است ؟

سامسونگ یک ابرشرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی واقع در سئول است. سامسونگ مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ تکوین، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.کولر گازی سامسونگ مانند سایر وسایل ساخت شده از ین رند از محبوییت بالایی نزد مردم برخوردار است.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی ال جی

 از جمله برندهای نام آشنا در بین ایرانیان برند ال جی است، که رد پای بسیاری از محصولات این برند پرطرفدار در خانه ما مشاهده میشود .
کولرگازی‌ها، نسل جدیدی از کولرهایی بودند که به دردسرها و نگرانی‌های کولرهای آبی پایان میداد، تنظیم دمای دلخواه، هوای خنک و بدون رطوبت، قدرت سرمایش قوی و سریع از جمله مزیت‌های آن نسبت به کولرهای آبی بود. البته در کنار همه‌ی مزایایی که دارد اگر مراقبت و رسیدگی به آن به درستی انجام نشود، می‌تواند باعث خرابی و مشکلات در آینده شود. در این مقاله ما به شما، مشکلات رایج در تعمیر کولر گازی‌ ال جی را خواهیم گفت تا با مطالعه‌ی دقیق این مقاله بتوانید مثل یک راهنما در زمان بروز خرابی‌ها و مشکلات از آن استفاده کنید و راه حل‌های رفع ایراد آن را تشخیص دهید.

ادامه مطلب

تهران سرویس

 شرکت تهران سرویس دارای بیش از 10 سال سابقه در ارائه خدمات لوازم خانگی در تهران با بیشترین آمار رضایت مشتریان است.

بهترین کیفیت با کمترین قیمت را فقط در تهران سرویس تجربه خواهید کرد .
مجموعه تهران سرویس همواره در تلاش است تعمیرات لوازم خانگی را با کمترین نرخ به مشتریان عرضه کند تا مصرف کنندگان عزیز بدون هراس از قیمت های نجومی تعمیرات با ما تماس حاصل نمایند.
تمام تلاش تیم تهران سرویس کسب رضایت مشتری است. برای تحقق این هدف تا آخرین مرحله انجام کار با شما همراه هستیم. در صورت هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

منبع:www.tehranservic.com

ادامه مطلب

تعمیر پکیج فرولی

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج فرولی میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج فرولی سرویس پکیج فرولی در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج فرولی شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج فرولی با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج فرولی را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های فرولی می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج فرولی شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

نصب پکیج

 با جایگزین شدن پکیج به جای وسایل گرمایشی منسوخ شده نصب پکیج یکی از خدمات پردرخواست در فصل زمستان است.

به جرات می توان گفت که یکی از فاکتور های مهم در طول عمر و کارایی پکیج ها، محلی است که اقدام به نصب پکیج میکنیم.

زیرا اگر پکیج در شرایط محیطی مناسب نباشد، علاوه بر اینکه طول عمر پایینی خواهد داشت، می تواند حادثه ساز باشد.

بنابراین انتخاب محل مناسب و نصب استاندارد و اصولی یکی از گزینه ها اصلی می باشد که بهتر است توسط متخصص و افراد با تجربه صورت گیرد.

نصب اصولی پکیج علاوه بر اطمینان، از هزینه ها تعمیر پکیج و هم سرویس پکیج می کاهد.

ادامه مطلب

سرویس پکیج

 سرویس پکیج

برای اینکه پکیجی سالم و پر بازده ای داشته باشید، لازم است که در بازه های زمانی منظم و مشخصی اقدام به سرویس پکیج بکنید.

از جمله کار های مرسوم برای سرویس کردن پکیج ها می توان به: رسوب زدایی پکیج، تنظیم شیر گاز پکیج، تنظیم حرارت پکیج، هواگیری پکیج و... اشاره کرد.

اگر هریک از موارد ذکر شده به موقع انجام نشود، احتمال اینکه نیاز به تعمیر پکیج داشته باشید، بسیار بالا خواهد بود.

همچنین محل قرارگیری و نصب پکیج نیز، یکی از گزینه های تاثیر گذار در بازه زمانی سرویس می باشد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد