x تبلیغات
tehranservic

تبدیل حالت زمستانه به تابستانه پکیج

 یکی از سیستم گرمایشی‌هایی که امروزه در منازل دیده شده است پکیج‌های دیواری هستند. پکیج های دیواری یکی از محبوب ترین وسایل گرمایشی محسوب میشوند چرا که توانایی انجام دو کار را به صورت همزمان دارند. پکیج‌های دیواری با اینکه به اندازه یک آبگرمکن دیواری مکان اشغال می‌کنند، توانایی انجام دو کار، یعنی گرم کردن محیط به کمک رادیاتورها و تامین آب گرم محیط را انجام خواهند داد.در این مقاله تهران سرویس به شما کمک خواهد کرد تا پکیج خود را به راحتی در حالت زمستانه و با تغییر فصل سرما به تابستانه تغییر دهید.

ادامه مطلب

علت بوی گاز پکیج

 پکیج دیواری از جمله وسایل خانگی است که از گاز استفاده میکند.شما در هنگام استفاده از هریک از انواع این برند ممکن است بوی گاز یا بوی دود را استشمام کنید در این مقاله میخواهیم دلیل این مسئله را توضیح دهیم با تهران سرویس همراه باشید:
برای تعمیر پکیج و نصب پکیج خود در تهران کافیست یا ما تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج آماتیس

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج آماتیس میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج آماتیس سرویس پکیج آماتیس در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج آماتیس شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج آماتیس با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج آماتیس را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های آماتیس می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج آماتیس شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی پاناسونیک

 بحث امروز ما درباره برند نام آشنا پاناسونیک است.امروز میخواهیم درباره تعمیر کولر گازی پاناسونیک صحبت کنیم .
برند پاناسونیک در بین ایرانیان از طرفداران زیادی برخوردار است و بسیاری از محصولات این برند در منازل ما مشاهده میشود.
از جمله محصولات پرطرفدار این برند کولرهای گازی تولید شده است که جزو پرقروش ترین ها در بین رقبا محسوب میشود.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی هایر

  

یکی از برند های معروف در کولر گازی برند هایراست،که از محبوبیت بسیاری در بین مردم برخورداست.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی هایر بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند هایر ساخت کدام کشور است ؟

هایریک شرکت چندملیتی تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است که مقر آن در چینگدائو، استان شاندونگ، چین می‌باشد. این شرکت محصولات مختلف را طراحی، توسعه و تولید کرده و به فروش می‌رساند، که برخی از این محصولات عبارتند از: سیستم‌های تهویه مطبوع، تلفن همراه، کامپیوتر، اجاق‌های مایکروویو، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و تلویزیون و ....
محصولات شرکت هایر تحت لیسانس آلمان تولید میشود.موتور یخچال های هایر آلمانی است.

ادامه مطلب

رسوب زدایی پکیج

  

پکیج وسیله ی کاربردی و بسیار پرطرفدار در بین خانواد های ایرانی است که ما باید در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشیم چرا که عدم توجه به سرویس پکیج و رسیدگی به موقع به آن باعث بروز مشکلات بسیاری در پکیج خواهد شد ،بحث امروز تهران سرویس رسوب زدایی پکیج است که بسیار حاِِیز اهمیت است با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید .

رسوب زدایی پکیج:

تامین آب گرم مناسب برای مصارف روزانه و همچنین دمای متعادل و گرمای مطبوع در فصل‌های سرد از ویژگی‌های مهم هر خانه‌ای است که این امر توسط پکیج تامین میشود .وجود اختلال در هریک از موارد بالا میتواند از نشانه های وجود رسوب در پکیج باشد.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج ایساتیس

 تعمیر پکیج یکی از پر تقاضاترین خدمات تهران سرویس است ،چرا که این وسیله پر کاربرد تمام طول سال با تامین آب گرم مصرفی و در فصل زمستان با گرمتر کردن کانون خانواده در کنار شما عزیزان است .پس باید توجه ویژه ای به نگهداری و سرویس این وسیله ی پر استفاده داشت.
در این مقاله به تعمیر پکیج ایساتیس و نحوه سرویس و نگهداری از این وسیله میپردازیم تا هزینه های شما عزیزان را تا مبلغ قابل توجهی کاهش دهیم.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج آریستون

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج آریستون میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج آریستون سرویس پکیج آریستون در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج آریستون شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج آریستون با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج آریستون را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های آریستون می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج آریستون شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی آکسون

  

کولر گازی ناجی این روزهای هوای گرم تهران در برندهای مختلفی به بازار عرضه میشود.کولر گازی اکسون این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی اکسون بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

کولر گازی آکسون ساخت کجاست؟

آکسون یک برند ایرانی است که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم برقی خانگی با تلویزیون آکسون آغاز نمود.در حال حاضر دفتر این برند در کشور ایران و در شهر تهران واقع شده است.برند آکسون ابتدا در دهه هشتاد، فعالیت خود را برای ورود به بازار مصرف کنندگان آغاز کرد.پس از گذشت مدتی، فعالیت خود را گسترش داده و اقدام به طراحی و تولید سایر لوازم خانگی برقی نمود.البته باید در نظر گرفت که با وجود کمبود هایی در مورد کولر گازی های ایرانی در بازار، طراحی و تولید این محصول را هم آغاز کرد.ضمن این که می توان مدعی شد کولر گازی های آکسون، امروزه به عنوان یکی از بهترین کولر گازی های ایرانی موجود در بازار هستند!

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی مک کوی

  

برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
کولر گازی مک کوی این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی مک کوی بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

معرفی کولر گازی مک کوی؟

شرکت McQuay هميشه پيشگام در ارايه آخرين نوآوری ها در تکنولوژی تهويه مطبوع بوده است و اهميت خاصی به نوآوری و معرفی تکنولوژی جديد می دهد. جايگزينی گازهای HFC (حافظ لايه اوزون) در سال ۱۹۹۲ به جای گازهای CFC و معرفی BMS (Building Management System) جهت ارتباط و هماهنگی دستگاه با بار برودتی مورد نیاز ساختمان برای اولين بار در صنعت تهويه جزء افتخارات اين شرکت محسوب می گردد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد