x تبلیغات
tehranservic

تعمیر کولر گازی وست پوینت

  

یکی از برند های نام آشنا در صنعت کولر گازی برند وست پوینت است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی وست پوینت بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند وست پوینت ساخت کدام کشور است ؟

برند فرانسوی وست پوینت با بیش از پنجاه سال سابقه تولید با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و شعار تولید محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف، از جمله کولر گازی و انواع لوازم خانگی می پردازد. بیش از نیم قرن است که لوازم خانگی و کولر گازی به هشتاد و پنج کشور گرمسیر و مرطوب، نظیر کشورهای خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین صادر میشود.

ادامه مطلب

علت آبریزش کولر گازی

 امروزه کولر گازی از وسایل پر طرفداری سرمایشی محسوب میشود.عدم دقت مناسب در تعمیر کولر گازی سرویس و نصب کولر گازی باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای مصرف کنندگان محترم میشود از جمله این مشکلات علت آبریزش کولر گازی است.در این مقاله تهران سرویس سعی در آن داشته تا با آشنا کردن بیشتر شما با عوامل موثر در این مشکل سعی در برطرف کردن آن داشته باشد.

ادامه مطلب

تبدیل کولرگازی معمولی به اینورتر

 در مقالات قبل درباره مزایای کولر گازی اینورتر نسبت به کولر گازی معمولی صحبت کرده ایم .در اینجا قصد داریم نحوه ی تبدیل کولرگازی معمولی به اینورتر بیان کنیم با تهران سرویس همراه باشید:
تهران سرویس ارائه دهنده خدمات کولر گازی از جمله تعمیر کولر گازی, سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی در تهران .
دارای بیشترین رضایتمندی مشتریان عزیز

ادامه مطلب

نصب کولر گازی

 نصب کولر گازی یا نصب اسپیلت، به خصوص در فصول گرم سال، یکی از پردرخواست‌ترین خدمات سرمایشی است؛ البته پیشنهاد می‌کنیم با توجه به افزایش نسبی هزینه نصب کولر گازی در روزهای گرم سال، پیش از آغاز فصول بهار و تابستان، اقدام به نصب کولر گازی یا همان اسپیلت کنید؛همچنین در انتخاب نصاب کولر گازی، دقت لازم را کنید تا فردی متخصص و مجرب، برای انجام این کار، نزد شما آید.

مجموعه تهران سرویس با کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر استان تهران در حیطه ی کولرگازی، سرویس کولرگازی، تعمیرات کولرگازی، نصب کولر گازی در تهران، خدمات کولرگازی، لوله کشی کولرگازی، و کلیه امور مربوط به کولرگازی در کلیه ی برندها با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد.

 

نصب کولر گازی

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی

 نصب کولر گازی یا نصب اسپیلت، به خصوص در فصول گرم سال، یکی از پردرخواست‌ترین خدمات سرمایشی است؛ البته پیشنهاد می‌کنیم با توجه به افزایش نسبی هزینه نصب کولر گازی در روزهای گرم سال، پیش از آغاز فصول بهار و تابستان، اقدام به نصب کولر گازی یا همان اسپیلت کنید؛همچنین در انتخاب نصاب کولر گازی و تعمیر کولر گازی در تهران خود ، دقت لازم را کنید تا فردی متخصص و مجرب، برای انجام این کار، نزد شما آید.

ادامه مطلب

نکات مهم در نصب کولر گازی

 اگر شما کولر گازی خریداری کرده‌اید و قصد نصب آن را دارید می توانید نصب کولرگازی خود را به متخصصان تهران سرویس بسپارید و با خیال راحت از کولر گازی خود استفاده کنید.
اگر هم می خواهید خودتان نصب کولر گازی را انجام دهید، پس مقاله  نکات مهم در نصب کولر گازی را مطالعه کنید.
نکات مهم در نصب کولر گازی

ادامه مطلب

معرفی کولر های گازی کم مصرف

 کم مصرف ترین کولر های گازی

کولر گازی و اسپیلت همواره یکی از برترین لوازم خانگی و مهم ترین عنصر برای آرامش اعضای خانواده ها و کارکنان در محیط های کاری است؛ بنابراین انتخاب برند و مدل مناسبی از کولر گازی همواره می تواند مهمترین انتخاب در خرید این کالا باشد.
قدم گذاشتن به یک اتاق خنک با هوای تازه پس از گذراندن یک روز طولانی در هوای گرم مردادماه به‌راستی لذت فراوانی دارد. همه ما این احساس را دوست داریم بااین‌حال قیمت انرژی هر سال بالاتر می‌رود و نیاز به کولرگازی کم‌مصرف بیش از گذشته احساس می‌شود.
مهم‌ترین موضوعی که خریداران را هنگام خرید کولر گازی دچار شک و تردید می کند این است که از میان ده‌ها مارک و برند، کدام یک را انتخاب کنند که به نفعشان باشد.
در این مقاله می خواهم شما را با بهترین کولر گازی ها که در ایران جز موفق ترین ها و پر فروش ترین برندها هستند آشنا کنیم.
نصب کولر گازی تعمیرات کولر گازی و سرویس کولر گازی خود را به متخصصین تهران سرویس بسپارید

در این مقاله به معرفی کولرهای گازی کم مصرف میپردازیم


کولر گازی کم مصرف

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد