x تبلیغات
tehranservic

تعمیر پکیج

 پکيج چيست؟
در جواب به سوال پکيج چيست بايد بگويم که پکيج به نوعي سيستم گرمايشي گفته مي‌شود که امروزه جايگزين موتور خانه‌ها شده اند. پکيج‌ها در دو نوع زميني و ديواری مي‌باشند.
در گذشته براي گرمايش منازل با شوفاژ و رادياتور از موتور خانه استفاده مي‌کردند که موتور خانه علاوه بر هزينه بالا به مکان جداگانه ای از جمله يک اتاق يا انبار نياز داشت و محيط زيادی را اشغال مي‌کرد.
امروزه برای استفاده از شوفاژ يا رادياتور از پکيج استفاده مي کنند در جواب پکيج چيست بهتر است بگويم که نوعي سيستم گرمايشي بسيار پر کاربرد و پرطرفدار است که باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنين آبگرمکن در منزل شما شدند.
از پکيج براي گرمايش به وسيله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادياتور قرنيزی، گرما از کف و به طور کلی سيستم گرمايشي‌هايی که با آب گرم محيط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.
برای نصب تعمیر پکیج در تهران و سرویس پکیج از سرویسکاران مجرب تهران سرویس کمک بگیرید

ادامه مطلب

علائم خرابی برد کولر گازی

  

برد کولر گازی چیست؟

برد کولر گازی یکی از مهم ترین اجزای کولر گازی است.اگر بخواهیم عملکرد برد کولر گازی را برای شما به صورت ساده توضیح دهیم برد کولر گازی همانند مغز در بدن انسان است .همانطور که اگر مغز از کاربیوفتد بدن عملکرد خود را از دست میدهد در صورت کار نکردن و خرابی برد کولر گازی شما دیگر مانند سابق کار نخواهد کرد و از کار میافتد.

تعمیر برد کولر گازی

انواع برد های موجود در کولر گازی کدامند ؟

برق ورودی شهر که به صورت ( AC) می باشد، برای استفاده در برد الکترونیکی دستگاه، باید به یک برق مستقیم ( DC ) و البته با ولتاژ پایین تر تبدیل شود، تا برای برد فرمان قابل استفاده باشد. کلا دو نوع برد برای استفاده در کولر گازی ها موجود می باشد، برد AC و برد DC. لازم به ذکر است که اکثر کولرگازی های قدیمی، دارای برد معمولی AC بودند، اما امروزه اکثر کولر گازی ها که اینورتر هستند، از برد DC استفاده می کنند. به عبارتی سیستم های معمولی یک کمپرسوری دارند که یا قطع یا وصل هستند، اما سیستم هایی که اینورتر هستند، می توانند با توجه به بار ( فشار ) قدرتشان را تغییر دهند، یعنی قدرتشان متغیر است. بنابراین برد کولر گازی های جدید، بسیار بهتر از برد کولر گازی های قدیمی و معمولی می باشند و می توانند در مصرف برق نیز بسیار صرفه جویی کنند.

ادامه مطلب

علت بوی بد کولر گازی چیست؟

 کولر گازی وسیله ی تهویه مطبوع منازل است که گاه خود باعث بروز مشکلاتی در خانه میشود که از آنها میتوان به انتشار بوی بد از کولر گازی اشاره کرد.

کولر گازی بخاطر عملکرد و سیکل کاری خود ممکن است دچار این مشکل شود که بجای تهویه مطبود خود عامل انتشار بوی نامطبوع در منازل شود که در این مقاله میخواهیم به صورت کامل به علت بوی بد کولر گازی و راه های رفع آن را بیان کنیم .
در ابتدا باید بررسی کنید بوی خارج شده از کولر گازی به کدام یک از بوی زیر شباهت دارد و راه حل ما را دنبال کنید.

ادامه مطلب

تشخیص کولر گازی اصلی با تقلبی

 امروزه با وجود تحریم ها و کمبود کالای اصلی مصرف کنندگان برای خرید کالای اصلی و با کیفیت دچار مشکل شده اند .یکی از این وسایل که به مقدار بسیار زیادی کالای قاچاق و بی کیفیت از ان وارد کشور شده و چه بسا بسیاری ز انها تقلبی باشد کولر گازی است.در این مقاله میخواهیم تشخیص کولر گازی اصلی با تقلبی را آموزش دهیم با تهران سرویس همراه باشید.

ادامه مطلب

علت کار نکردن فن کولر گازی

 فن کولر گازی یکی از مهم ترین بخش های کولر گازی است . در صورتی که فن کولر گازی به درستی کار نکند یا به هر دلیلی از کار بیوفتد کارایی دستگاه کولر گازی شما به صورت کامل مختل میشود.تهران سرویس در این مقاله شما را با علت کار نکردن فن کولر گازی آشنا میکند.با تهران سرویس همراه باشید.

ادامه مطلب

بهترین مدل پکیج بوتان

  

پکیج دیواری بوتان:

 

گروه صنعتی بوتان از سال ۱۳۷۲ تولید پکیج دیواری بوتان را به عنوان اولین تولید کننده در ایران آغاز نمود. در سال ۱۳۸۰ قرار داد همکاری برای مونتاژ قطعات پکیج بوتان را با شرکت ایتالیایی ریللو منعقد کرد. در این سال ها با توجه به جدید بودن پکیج دیواری در ایران بوتان توانست به خوبی پکیج دیواری بوتان را معرفی نماید به صورتی که در بسیاری از واحد های نوساز دیگر تنها از این دستگاه استفاده می شد. در سال های بعد همگام با اروپا پکیج بوتان تغییرات زیادی را داشت و توانسته در ایران به روز ترین و پیشرفته ترین پکیج دیواری را تولید نماید. پکیج دیواری بوتان در مدل های فندار و مجهز به دو مبدل حرارتی می باشند. در زیر می توانید تمام پکیج دیواری تولید شده توسط بوتان را ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی هر کدام از پکیج بوتان اطلاعات اختصاصی آن را دریافت نمایید.پکیج دیواری بوتان دارای 2سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد,
در این مقاله میخواهیم بهترین مدل پکیج بوتان از نظر شما مصرف کنندگان محترم این برند معرفی نماییم

ادامه مطلب

مراحل نصب کولر گازی

 معمولا مردم نصب کولر گازی اسپلیت خود را به یک نصاب کولرگازی متخصص و حرفه ای در زمینه نصب سیستم اسپلیت می سپارند.با این حال اگر شما در کار نصب کولر گازی تجربه دارید، به تنهایی و سهولت میتوانید این سیستم را نصب نمایید. هرچند هر کولرگازی اسپلیت بسته به سازنده آن منحصر به فرداست، اما در این مقاله یک دستورالعمل کلی برای مراحل نصب کولر گازی ارائه شده است.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی کریر

  

 

برندی که امروز دباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
کریر این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی کریر بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب

تعمیر کول گازی هیوندای

 برندی که امروز دباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
هیوندای این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی هیوندای بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی توشیبا

  

 

یکی از برند های نام آشنا در صنعت کولر گازی برند توشیبا است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی توشیبا بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند توشیبا ساخت کدام کشور است ؟

توشیبا، ابرشرکت خوشه‌ای ژاپنی چندملیتی است، که در حوزه‌های تجهیزات ارتباطاتی، قطعات الکترونیکی، سامانه‌های برق، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیک فعالیت می‌نماید.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد