x تبلیغات
tehranservic

تعمیر کولر گازی تک الکتریک

 برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
کولر گازی تک الکتریک این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی تک الکتریک بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب

تعمیر پکیج لورچ

 از بهترین پکیج دیواری موجود در بازار می توان به برند لورچ اشاره داشت. گروه صنعتی لورچ در زمینه تولید سیستم های گرمایشی فعالیت گسترده ای دارد. این گروه تولیدی با نیم قرن سابقه و حضور موفق در این عرصه توانسته سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. شرکت لورچ در سال 1357 شمسی (1981 میلادی) در شهر اصفهان شروع به فعالیت نمود. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر بفرد جز برندهای مطرح بشمار می آیند. گروه صنعتی لورچ پکیج دیواری طبق استانداردهای ملی و بین المللی تولید و به بازار ارائه می نماید. این گروه تولیدی همواره سعی دارد با توجه به نیاز بازار و سلیقه ی مشتریان هر سال به سبد کالایی تولیدات خود بیافزاید و جهت خدمت به هموطنان محصولاتی با کیفیت ارائه دهد. این گروه تولیدی با بهره گیری از دانش فنی روز و بکارگیری جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات در خط تولید همواره پکیج دیواری با کیفیت و کارایی بسیار بالا قابل مقایسه با نمونه های مشابه داخلی و خارجی تولید و عرضه می نماید.
تعمیر پکیج لورچ خود را به متخصصان تهران سرویس بسپارید.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی هیتاچی

 برند هیتاچی این نام آشنای ژاپنی که در عرصه ی رقابت تولیدات لوازم خانگی خوش درخشیده است.
در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی هیتاچی بپردازیم .

ادامه مطلب

تعمیر پکیج بوتان

  

تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج بوتان میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج بوتان سرویس پکیج بوتان در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج بوتان شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج بوتان با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج بوتان را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد


ادامه مطلب

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

  

 

 

تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور سرویس پکیج ایران رادیاتو در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج ایران رادیاتور شما را برطرف کنند.
تولید محصولات ایران رادیاتور در انواع دیواری و زمینی از سال 1383 آغاز گردید.
تعمیرات محصولات شرکت ایران رادیاتور در انواع مختلف گازی، دیواری و زمینی به کمک تبلیغات گسترده، قیمت های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش پاسخگوی خود، توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید
برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ابتدا لازم است تا شما با مدل های مختلف این برند آشنا شوید
 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور

  

 

 

ایرن رادیاتور نامی آشنا در عرصه پکیج و وسایل گرمایشی این بار در عرصه کولر گازی و تهویه هوا به خوبی درخشیده است . در این مقاله قصد داریم درباره تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور صحبت کنیم .

برند ایران رادیاتور :

کولر گازی و شرکت ایران رادیاتور در یک نگاه به طور کلی کولر گازی ایران رادیاتور از سال 1395 به عنوان جدیدترین محصول شرکت ایران رادیاتور وارد توزیع گسترده در سراسر کشور گردیده است.
شرکت ایران رادیاتور که فعالیت خود را از دهه 1360 با تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی آغاز کرده، پس از یک دهه فعالیت و از دهه 1370 اقدام به تولید مشعل و از دهه 1380 اقدام به تولید انواع پکیج دیواری و زمینی نمود.
شرکت ایران رادیاتور پس از سال ها فعالیت در عرصه تولید انواع محصولات گرمایشی، در دهه 90 با توجه به دارا بودن امکانات فنی و مالی گسترده، تولید انواع کولر گازی اسپلیت را در دستور کار خود قرار داد.
سرانجام کولرهای گازی و اسپلیت ایران رادیاتور در سال 1935 با کمک نیروهای متخصص ایرانی و با بهره گیری از قطعات اولیه با کیفیت، تولید و به بازار تهویه مطبوع ایران عرضه گردیدند

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی وست پوینت

  

یکی از برند های نام آشنا در صنعت کولر گازی برند وست پوینت است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی وست پوینت بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند وست پوینت ساخت کدام کشور است ؟

برند فرانسوی وست پوینت با بیش از پنجاه سال سابقه تولید با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و شعار تولید محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف، از جمله کولر گازی و انواع لوازم خانگی می پردازد. بیش از نیم قرن است که لوازم خانگی و کولر گازی به هشتاد و پنج کشور گرمسیر و مرطوب، نظیر کشورهای خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین صادر میشود.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی جی پلاس

  

یکی از برند های نام آشنا و تازه وارد در صنعت کولر گازی برند جی پلاس از گروه گلدیران است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی جی پلاس بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند جی پلاس ساخت کدام کشور است ؟

شرکت گلدیران به پشتوانه چند دهه نمایندگی موفق برند ال جی توانست با جلب رضایت ال جی اقدام به تولید محصولات مورد نظر خود با برند جی پلاس کند. برای تولید لوازم خانگی جی پلاس از قطعات ساخت کشورهای مختلف استفاده می شود اما این موجب نمی شود لوازم خانگی جی پلاس یک محصول ایرانی نباشد.
جی پلاس با توجه به سابقه طولانی با گروه ال جی از پشتوانه علمی و عملی خوبی برخوردار است و این نوید را به مصرف کنندگان خود میدهد که همانند سایر محصولات گروه گلدیران از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

ادامه مطلب

علت خاموشی ناگهانی کولر گازی چیست؟

 امروزه که استفاده از کولر های گازی بیش از پیش مرسوم شده شاید بسیاری از شما تجربه ی تلخ خاموش شدن ناگهانی کولر گازی خود را داشته باشید.در بعضی روزهای گرم تابستان که فقط خنکای باد کولر گازی میتواند جبران گرمای طاقت فرسای بیرون از منزل یا محل کار باشد کولر گازی به ناگهان خاموش میشود در این مقاله تهران سرویس سعی در آن داشته تا شما را با علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی آشنا سازد .
با تهران سرویس همراه شوید.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی گری

 باتوجه به مشکلات اقتصادی و گرانی وسایل خانگی ترجیح تمامی ما بر آن است که از وسایل خانگی خود به بهترین شکل استفاده و از خرابی آنها جلوگیری به عمل آوریم.کولر گازی از جمله وسایلی است که باید در حفظ و نگهدار آن ها کوشا باشیم و برای تعمیر و رفع مشکلات آن از بهترین تعمیرکاران کمک بگیریم .
تعمیرکاران متخصص تهران سرویس آماده تعمیر کولر گازی گری شما در سراسر میباشند.تعمیر و سرویس کولر گازی گری در سراسر تهران با ارزان ترین نرخ و ضمانت 180 روزه فقط ب تهرن سرویس .

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد