x تبلیغات
tehranservic

تعمیر مطمئن پکیج با تهران سرویس

 با پیشرفت وسایل گرمایشی و استفاده از پکیج‌ ها به جای آب گرمکن‌ها و حذف بخاری، جهت گرمایش و تامین آب گرم بهداشتی منازل، استقبال استفاده از پکیج‌ها بیشتر شده است. به همین دلیل نیاز مصرف کنندگان این محصول به خدمات تعمیر پکیج نیز بیشتر می‌شود. زیرا هر وسیله‌ای با هر کیفیتی نیاز به نگهداری و تعمیر دارد، و آنچه مهم است گرفتن بهترین خدمات پکیج از متخصصین آن می‌باشد. پس در هر صورت اگر پکیج شما با مشکلات و ایراداتی رو به رو شد، ما در این مقاله مانند دفترچه‌ی راهنما، هر چه نیاز است درباره‌ی تعمیر پکیج بدانید را برایتان بیان کرده‌ایم.

تعمیر پکیج با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت

شعبه غرب : 021-44284743
شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

علت یخ زدن کولر گازی

  

یکی از مشکلات رایج در هنگام استفاده از کولر گازی یخ زدن کولر گازی است،این مشکل در قسمت های مختلف کولر گازی ممکن است بوجود آید.
در این مقاله به بررسی علت یخ زدگی کولر گازی خواهیم پرداخت با تهران سرویس همراه شوید.

قسمت هایی که احتمال یخ‌زدگی و برفک زدن آن‌ها وجود دارد:

-یخ زدن پنل داخلی کولر گازی
-برفک زدن پنل خارجی کولر گازی
-لوله بزرگ و کوچک اسپیلت (یخ زدن لوله برگشت کولر اسپلیت)
-یخ‌زدگی لوله کوچک اسپیلت
-برفک زدن کنداسور کولر

ادامه مطلب

اورلود کولر گازی

 اورلود چیست
اورلود یا OLP که مخفف کلمه (overload Protector) به معنای محافظ اضافه‌بار است، قطعه ایست که در بسیاری از لوازم خانگی الکترونیکی برای جلوگیری از آسیب به آن‌ها، سوختن و خطرات احتمالی پیش‌بینی‌ نشده تعبیه می گردد.
متخخصان تهران سرویس برای رفع مشکل اورلود کولر گازی شما آماده کمک به شما تهرانیای عزیز میباشد.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج با تهران سرویس

 به گزارش برنا، تعمیر پکیج در تهران با افزایش روزافزون منازل آپارتمانی در چند سال گذشته افزایش یافته و نیاز به تعمیرکار پکیج در تهران افزایش پیدا کرده است. مهندسین برای کاهش این مصرف همیشه به دنبال راه حل بوده اند و در نهایت توانستند با سرویس پکیج و جایگزینی آن با آبگرمکن و موتورخانه این مشکل را حل کنند. پکیج ها کم مصرف اند، بازدهی بهتری دارند و سرعت عمل بالاتری دارند ولی تعمیر پکیج نیاز به تخصص دارد.

خدمات تعمیر و سرویس پکیج تهران سرویس

روزانه موارد زیادی از خرابی و تعمیر پکیج در تهران یا سرویس پکیج در تهران گزارش می شود. ما در تهران سرویس برای شما بهترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین خدمات تعمیرات پکیج در تهران را فراهم آورده ایم. شما می توانید به سادگی با کلیک روی لینک https://www.tehranservic.com ، سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت مشکل خود را حل کنید. تمامی خدمات پکیج دارای 180 روز ضمانت و 6 ماه گارانتی تهران سرویس است. همچنین برای آسانی در ثبت سفارش سرویس و تعمیر پکیج تهران میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • شمال تهران: 02122669196
  • مرکز تهران: 02166593368
  • غرب تهران: 02144284743
  • شرق تهران: 02177241505
  • جنوب تهران: 02155795334
ادامه مطلب

راهنمای خرید کولر گازی

  

امروزه یکی از وسایل ضروری که باید داخل هر خانه ای باشد، سیستم سرمایشی است. از میان انواع کولر ها به صرفه ترین شان، کولر گازی می باشد که هزینه نگه داری کمتری دارد و اصلا آب مصرف نمیکند. حتی با پیشرفت تکنولوژی کولر گازی های جدید به بازار آمده اند که مصرف برق آنها بسیار کم می باشد تا جایی که برخی از مدل های کولر گازی با برق شهری تغذیه می شوند که میتوان به پریز برق منزل آنها را وصل کرد. به همین جهت در این مقاله به راهنمای خرید کولرگازی پرداخته ایم و انواع آن را برای شما گرد آوری کرده ایم.

راهنمای خرید کولر گازی

راهنمای خرید انواع کولر گازی

کولرهای گازی به سه نوع کلی تقسیم می‌شوند: کولر اسپلیت، کولر پنجره ای و کولرهای ایستاده. البته مدل های دیگری با ساختارهای خاص هم وجود دارند.

اما از آنجایی که تنها از این سه مدل در مصارف خانگی و اداری استفاده می‌شود تنها به این سه مدل پرداخته ایم. هر کدام از این سه مدل مزایا و معایبی دارند که باعث می‌شود برای عده ای جذاب و برای سایرین فاقد جذابیت باشد.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی فوجیتسو

  

 

برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
فوجیتسو این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی فوجیتسو بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب

تعمیر پکیج ایمرگاس

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج ایمرگاس میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج ایمرگاس سرویس پکیج ایمرگاس در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج ایمرگاس شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج ایمرگاس با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج ایمرگاس را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های ایمرگاس می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج ایمرگاس شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج فرولی

 تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج فرولی میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج فرولی سرویس پکیج فرولی در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج فرولی شما را برطرف کنند.
بسیاری از افراد فکر میکنند که اگر بخواهند خیلی سریع برای تعمیر پکیج فرولی با مجموعه ها تماس بگیرند باید هزینه زیادی برای تعمیرات بپردازند اما خیالتان آسوده مجموعه تهران سرویس با درار بودن سابقه طولانی به همراه کادری مجرب آمادگی این را دارد که بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعمیرات پکیج فرولی را با کمترین نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه یکی از بهترین برندهای پکیج موجود در بازار پکیج‌های فرولی می‌باشند. در برخی موارد ارورهایی در پکیج فرولی شما به وجود می‌آید که باید در این شرایط با متخصصین تهران سرویس تماس حاصل نماید تا پکیج شما ایتدا عیب یابی سپس تعمیر شود.

ادامه مطلب

تعمیرکار پکیج

 در این بخش میخواهیم به شما عزیزان بگوییم یک تعمیرکار پکیج چه ویزگی های باید داشته باشد:

نصب پکیج

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی کنوود

  

یکی از برند های معروف در کولر گازی برند کنوود است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی کنوود بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند کنوود ساخت کدام کشور است ؟

اکثرا کنوود را به نام یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی انگلیسی می شناسند شرکت کنوود (Kenwood) اولین بار در کشور انگلستان در سال 1947 تاسیس شده است و از همان زمان فعالیت های گسترده خود را آغاز کرد.کنوود در همان سال اول فعالیت خود توستر را که توسط کنت مینارد اختراع شده بود روانه بازار لوازم خانگی کرد و با توجه به این موضوع که توستر ها محصول جدیدی در بازار لوازم خانگی محسوب می شدند افراد زیادی جذب شدند تا پی به شرکت تولید کننده و تاریخچه توستر ببرند به همین دلیل کنوود توانست در مدت زمان کوتاهی معروفیت خوبی را به دست آورد . حدود دو سه سال بعد کنوود محصولات خود را در نمایشگاه بزرگ لوازم خانگی به نمایش گذاشت .بعد از مدتی که بنیان گذار کنوود یعنی کنت مینارد از دنیا رفت شرکتی ایتالیایی به نام دلونگی (Delonghi) موفق شد تا شرکت لوازم خانگی کنوود را بخرد.
این شرکت در زمینه تولید کولرگازی نیز به خوبی درخشیده است و محصولات این شرکت در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد