x تبلیغات
tehranservic

تعمیر کولر گازی وست پوینت

  

یکی از برند های نام آشنا در صنعت کولر گازی برند وست پوینت است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی وست پوینت بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند وست پوینت ساخت کدام کشور است ؟

برند فرانسوی وست پوینت با بیش از پنجاه سال سابقه تولید با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و شعار تولید محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف، از جمله کولر گازی و انواع لوازم خانگی می پردازد. بیش از نیم قرن است که لوازم خانگی و کولر گازی به هشتاد و پنج کشور گرمسیر و مرطوب، نظیر کشورهای خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین صادر میشود.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج دئوترم

  

با پیشرفت تولیدات داخلی تولید وسایل گرمایشی و تهویه هوا نیز رونق بسیاری گرفته و امروزه شاهد تولیدات داخلی با کیفیت های بسیار بالا و قابل رقابت با برند های برتر خارجی بوده ایم.امروز قصد داریم درباره تعمیر پکیج دئوترم بیشتر صحبت کنیم.

تاریخچه شرکت دئوترم

پکیج دئوترم ساخت ایران و توسط گروه صنعتی مشهد تهویه به باز عرضه میشود.پکیج دئوترم در مدل های زیر به بازار عرضه میشود:

-پکیج دئوترم مدل رویال royal
-پکیج دئوترم مدل اولترا ultra

ادامه مطلب

تعمیر داکت اسپیلت سامسونگ

 داکت اسپیلت یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع است، که از طرفداران بسیاری برخوردار است .در این بین برند سامسونگ با سابقه و نام خوش در در تولید سیستم های تهویه هوا در تولید داکت اسپیلت نیز به خوبی عملکرده است .در این مقال قصد داریم تعمیر داکت اسپیلت سامسونگ را با هم بررسی کرده تا از تمامی زوایا این برند را با سایر برندهای موجود در بازار مقایسه کنیم با تهران سرویس همراه شوید.

ادامه مطلب

تفاوت کولرگازی جنرال و اجنرال

  

امروزه در بازار شباهت های زیادی میان کالاها وجود دارد و برند های بسیاری سعی در آن داشتند تا با شباهت سازی از برندهای موفق دنیا در بازار سود کنند .برندهای مختلفی در بازار کولر گازی و اسپلیت وجود دارند که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند در این میان دو برند با نامهای مشابه وجود دارند که بیشتر افراد آنها را یکی می دانند. جنرال و اجنرال، دو برند مطرح و پرطرفدار هستند که تقریبا بیشتر کاربران و حتی برخی از فروشندگان، تفاوت بین آنها را نمی دانند.در این مقاله سعی در آن داشته ایم که شما را با تفاوت کولرگازی جنرال و اجنرال بیشتر آشنا سازیم.با تهران سرویس همراه شوید.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

ادامه مطلب

علت گرم نکردن کولر گازی و راه حل آن

  

 

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توجه بیشتر به زیبایی محیط کار و منزل استفاده از کولر گازی در فصل زمستان به جای بخاری و شوفاژ رواج بیشتری یافته است.
اما گرم نکردن کولر گازی در فصل سرما یکی از مشکلاتی است که مصرف کنندگان در زمستان با آن مواجه خواهند شد .در این مقاله ما قصد داریم به بررسی علت گرم نکردن کولر گازی در فصل زمستان بپردازیم با تهران سرویس همراه شوید.

ادامه مطلب

شیر برقی پکیج

  

 

در ادامه روند توضیح و معرفی قطعات مختلف پکیج میخواهیم درباره شیر برقی پکیج و نحوه عملکرد آن صحبت کنیم با ما همراه باشید.
ارائه دهنده سریع خدمات تعمیر پکیج در تهران با بیش از 10 سابقه.
سرویس مطمئن با تهران سرویس.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج با گارانتی 6 ماه

  

پکیج‌های گرمایشی یکی از وسایل پرکاربرد می‌باشند که در چند سال اخیر به بیشتر منازل راه یافتند و در اکثر مواقع با مشکلاتی روبه رو می‌شوند که باید تعمیر پکیج برای آن‌ها انجام شود. تعمیر پکیج دیواری کار آسانی نیست و کسی که قصد دارد این کار را انجام دهد باید به صورت کامل آموزش تخصصی تعمیر پکیج دیواری را ببیند چرا که کار پرخطری است و نیاز به دوره‌های آموزشی دارد.

پکیج چیست؟

پکیج به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که سال‌ها است توانسته جای موتورخانه‌ها را بگیرید و جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشد.
پکیج‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشند که یکی از آن‌ها قابلیت نصب، تعمیر و سرویس سریع و آسان در محل می‌باشد.
پکیج‌ها دارای دو حالت زمستانه و تابستانه می‌باشند.
در تابستان زمانی که آب را باز می‌کنید پکیج روشن می‌شود و عملکردی شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و اما در زمستان به دلیل اینکه باید گرمای شوفاژها، فن کوئل‌ها و … را تامین کند کاملا متفاوت است و می‌توان گفت که همیشه روشن است.

تعمیر پکیج تهران سرویس با 5 شعبه فعال در سراسر تهران

شعبه شمال تهران:02122669196
شعبه مرکزی:02166593368
شعبه غرب تهران :02144284743
شعبه شرق تهران :02177241505
شعبه جنوب تهران :02155795334

ادامه مطلب

تعمیر پکیج شاپه

  

 

در هنگام خرید پکیج به برند های مختلفی میرسیم که هریک از طرفداران خاص خود برخوردار است.در بین برندهای خارجی برند معروف شاپه یکی از آن برندهایی است که حرفی برای گفتن دارد.این برند فرانسوی با کیفیت بالا اقدام به تولید پکیج شاپه کرده است که در ایران نیز در حال رقابت تنگاتنگ با سایر برندهاست.در این مقاله به تعمیر پکیج شاپه توسط تعمیرکاران تهران سرویس میپردازیم با ما همراه شوید.

خرید پکیج شاپه از تهران سرویس:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 2 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .برای خرید مناسب ترین پکیج برای منزل خود ابتدا مقاله راهنمای خرید پکیج را مطالعه و در صورت داشته هر گونه سوال با یکی از 5 شعبه تهران تماس حاصل نمایید تا متخصصان ما شما را در انتخاب پکیج خود یاری دهند.

ادامه مطلب

نصب یخچال

  

نصب یخچال

شاید برای شما هم پیش آمده باشد هنگامی که یخچال نو خریداری میکنید یا در محل کار یا منزل جابه جایی انجام میدهید .نیاز به نصب یخچال خواهید داشت.
برای نصب یخچال خود کافیست با تهران سرویس تماس حاصل نمایید .

ادامه مطلب

علت روشن نشدن پکیج دیواری چیست؟

  

روشن نشدن پکیج یکی از مشکلاتی است که شاید برای بسیاری از ما اتفاق بیوفتد ، علت روشن نشدن پکیج دیواری چیست؟
هنگام موجه شدن با این مشکل چه کارهایی باید انجام دهیم؟
با تهران سرویس همراه شوید تا با زاوایای این مشکل بیشتر آشنا شویم.

روشن نشدن پکیج:

تمامی پکیج های موجود در بازار دارای یک صفحه نمایشگر بوده که در صورت بروز خطا و وجود مشکل کد خطای ایجاد شده روی صفحه نمایشگر نمایش داده میشود.که میتوان با رجوع به صفحه ارور های پکیج مورد نظر اقدام به رفع مشکل پیش آمده کرد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد