x تبلیغات
tehranservic

تعمیر کولر گازی کنوود

  

یکی از برند های معروف در کولر گازی برند کنوود است،که در صنعت تهویه هوا به خوبی عمل کرده است و از میان رضایت مردمی بالایی برخوردار بوده است.در این مقاله میخواهیم به تعمیر کولر گازی کنوود بپردازیم،با تهران سرویس همراه شوید.

برند کنوود ساخت کدام کشور است ؟

اکثرا کنوود را به نام یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی انگلیسی می شناسند شرکت کنوود (Kenwood) اولین بار در کشور انگلستان در سال 1947 تاسیس شده است و از همان زمان فعالیت های گسترده خود را آغاز کرد.کنوود در همان سال اول فعالیت خود توستر را که توسط کنت مینارد اختراع شده بود روانه بازار لوازم خانگی کرد و با توجه به این موضوع که توستر ها محصول جدیدی در بازار لوازم خانگی محسوب می شدند افراد زیادی جذب شدند تا پی به شرکت تولید کننده و تاریخچه توستر ببرند به همین دلیل کنوود توانست در مدت زمان کوتاهی معروفیت خوبی را به دست آورد . حدود دو سه سال بعد کنوود محصولات خود را در نمایشگاه بزرگ لوازم خانگی به نمایش گذاشت .بعد از مدتی که بنیان گذار کنوود یعنی کنت مینارد از دنیا رفت شرکتی ایتالیایی به نام دلونگی (Delonghi) موفق شد تا شرکت لوازم خانگی کنوود را بخرد.
این شرکت در زمینه تولید کولرگازی نیز به خوبی درخشیده است و محصولات این شرکت در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی کرال

 برندی که امروز درباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
کرال این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی کرال بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب

تعمیر کول گازی هیوندای

 برندی که امروز دباره آن صحبت میکنیم یکی از برندهای معروف پر طرفدار و شناخته شده در ایران است.
هیوندای این برند نام آشنا که در صنعت کولر گازی نیز به خوبی درخشیده است.تعمیر کولر گازی هیوندای بحث مورد نظر در این مقاله است.تهران سرویس را دنبال کنید تا با این برند بیشتر آشنا شوید .

ادامه مطلب

تعمیر داکت اسپیلت وستن ایر

  

 

وستن ایر برندی آشنا در بین محصولات برودی است که با کیفیت بسیار بالا در حال رقابت با سایر برندهای سرمایشی است.تهران سرویس تمامی خدمات مربوط به داکت اسپیلت وستن ایر را در تهران به شما عزیزان ارائه میدهد.کافیست با یکی از شعب ما تماس حاصل نمایید.در این مقاله به تعمیر داکت اسپیلت وستن ایر پرداخته ایم.با ما همراه باشید.

داکت اسپیلت وستن ایر ساخت کجاست؟

داکت اسپلیت وستن ایر Westen Air یکی از بهترین سیستم های تهویه مطبوع خانگی، اداری و تجاری در قاره آسیا به شمار رفته که برند آن در چین واقع شده و از تکنولوژی و ملزومات اروپایی در ساخت آن استفاده شده است. وستن ایر از سال 1979 با تکیه بر تولید محصولا برودیت کار خود را آغاز نمود و امروزه از برخی قطعات شرکت های آلمانی برای ساخت تجهیزات مدرن تهویه مطبوع خود بهره می برد. این مجوعه با در نظر گرفتن تمامی اصول طراحی و کیفیت قطعات یکی از بهترین محصولات سرمایشی-گرمایشی آسیا را ارائه کرده است.داکت اسپلیت وستن ایر در دو سری اینورتر و معمولی ساخته شده اند که مدل معمولی به واسطه گاز R410 یک محصول کم مصرف محسوب شده و بنا به استانداردهای بازار هر دو سری داکت اسپلیت لایسنس کالای سبز بازار را کسب نموده اند.

ادامه مطلب

تعمیر کولر گازی آکس auks

  

 

امروز قصد داریم به تعمیر کولر گازی آکس بپردازم ،این برند نام آشنا که هرگاه نامش از طرف فروشنده به گوش ما میرسد با خیالی آسود آن را انتخاب میکنیم.
با ما همراه باشید تا شما را با این برند و کولر گازی های تولید شده از این برند بیشتر آشنا کنیم.

برند آکس:

کولرهای گازی auks محصول کشور چین هستند و توان و ظرفیت های متنوعی دارند. در زمینه تولید کولرهای گازی بسیاری از کمپانی ها با این کمپانی در رقابت هستند. در زمینه ساخت و طراحی کولر گازی کمپانی aux عالیت های فراوانی انجام می دهد که برگرفته از تکنولوژی روز دنیا و محصولات مدرن و کاربردی است.
این شرکت در سالهای اخیر با به کار گرفتن ایده های جدید در ساختن کولرهای گازی و سیستم های تهویه، پیشرفت های گسترده ای داشته است. به علاوه توانسته با تولید این کولرهای گازی، از رقبای خود در این زمینه سبقت بگیرد. برند آکس در حال حاضر یکی از بهترین برندهای تولید کننده کولرهای گازی در دنیا شناخته می شود.
این شرکت در سالهای اخیر با به کار گرفتن ایده های جدید در ساختن کولرهای گازی و سیستم های تهویه، پیشرفت های گسترده ای داشته است. و توانسته با تولید این کولرهای گازی، از رقبای خود در این زمینه سبقت بگیرد. و برند آکس را به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان کولرهای گازی در دنیا معرفی کند.
کولرهای گازی آکس به دلیل تهویه مناسب و مرغوبیتی که دارند بسیار مورد توجه هستند و همچنین می توانند هر دو هوای گرم و سرد را برای شما تامین کنند در واقع این کمپانی مطابق با جدیدترین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا و با کیفیت ترین محصولات را تولید می کند.

ادامه مطلب

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در تهران

 همان‌طور که می‌دانید یکی از انواع پکیج‌هایی که در حال حاضر در میان مردم جایگاه قابل‌ قبولی پیدا کرده‌ است، پکیج‌های ایران‌ رادیاتور هستند. لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که این محصولات در هر حال پس‌ از گذشت مدت‌زمانی، دچار برخی از آسیب‌ها می‌شوند و به تعمیر و سرویس نیاز پیدا می‌کنند.

تعمیر پکیج در تهران با ضمانت نامه 6 ماه در سراسر تهران فقط با تهران سرویس آنلاین
اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت
شعبه غرب : 021-44284743

شعبه شمال: 021-22669196
شعبه مرکز:021-66593368
شعبه شرق:021-77241505
شعبه جنوب:021-55795334

ادامه مطلب

تعمیر داکت اسپیلت هایسنس

 کمپانی هایسنس در سال 1348 شمسی در کشور چین تاسیس و به بهره برداری رسید. این سری از سیستم های تهویه مطبوع با بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد و در خط تولید کاملا اتوماتیک زیر نظر مهندسین مجرب ساخته شده اند و از قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی بهره می برند.بر اساس اعلام مؤسسات بزرگی مانند IDG، Euromonitor و انجمن مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی، اکنون شرکت هایسنس، جزء ۱۰ تولید کننده برتر لوازم خانگی و الکترونیکی در جهان است.در این مقاله قصد داریم به تعمیر داکت اسپیلت هایسنس بپردازیم و آن را از تمام جهات بررسی نماییم.با ما همراه شوید.

ادامه مطلب

تعمیر پکیج نوتا

  

از جمله برندهایی که تحت نظر شرکت های داخلی مشغول به فعالیت هستند ،میتوان به برند نوتا اشاره کرد ، که از نظر کیفیت نیز از کیفیت های بالایی برخوردار است .در این مقاله قصد داریم به تعمیر پکیج نوتا بپردازیم.با ما همراه باشید.

خرید پکیج نوتا از تهران سرویس:

تهران سرویس انواع مدل های این برند محبوب را با ضمانت 2 ساله به مشتریان عرضه میکند.برای خرید این پکیج با پشتیبانی تهران سرویس تماس حاصل نمایید، تا شما را در انتخاب پکیج مناسب یاری دهند .برای خرید مناسب ترین پکیج برای منزل خود ابتدا مقاله راهنمای خرید پکیج را مطالعه و در صورت داشته هر گونه سوال با یکی از 5 شعبه تهران تماس حاصل نمایید تا متخصصان ما شما را در انتخاب پکیج خود یاری دهند

ادامه مطلب

داکت اسپلیت چیست ؟

  

 

با پیشرفت تکنولوژی و بهبود عملکرد وسایل سرمایشی و گرمایشی شاهد ظهور دستگاه های جدید در منازل بوده ایم ، تولید کنندگان این دستگاه ها در طی سال های متوالی سعی در آن داشته اند با آنالیز و بررسی دقیق نقاط ضعف و قدرت این وسایل پرکاربرد نقاط ضعف را تقویت و بهترین دستگاه را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند .
بعد از استقبال زیاد مردم از انواع اسپیلت نوع جدید آن با نام داکت اسپیلت رونمایی شد که از عملکردی بسیار قوی تر نسبت ب انواع اسپیلت برخوردار است که در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید .

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپیلت جدیدترین نوع وسایل سرمایشی و گرمایشی است .که در فصل زمستان برای گرما و در فصل تابستان برای سرمایش منازل استفاده میشود.
داکت اسپلیت‌ها از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز تشکیل شده است.
کندانسور شامل چند قطعه پروانه، کمپرسور، دینام، فین و … می‌باشد و هواساز نیز شامل فیلتر، سینی، کویل، دینام، اوپراتور، پروانه و … می‌باشد.
هوا ساز داکت اسپلیت به صورت توکار درون سقف وصل می‌شود و سپس با استفاده از کانال کشی هوا را به اتاق‌ها و سایر مکان‌ها انتقال می‌دهد.
داکت اسپلیت برای خنک کردن محیط عملکردی شبیه به اسپلیت و کولر گازی دارد ولی برای گرم کردن محیط با گردش آب گرم درون داکت اسپلیت محیط را خنک می‌کند.

ادامه مطلب

تفاوت پکیج دیواری و زمینی

 پکیج این وسیله گرمایشی مطابق با مصرف مشتریان عزیز در دو مدل زمینی و دیواری طراحی و تولید میشود که امروز قصد داریم به بررسی این دو مدل پکیج بپردازیم و تفاوت پکیج زمینی و دیواری را به طور کامل بیان کنیم .

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد